DAGEN I KORTHET

Nu är jag hemma! Inte från Centrum dock utan stan. Köpte en supersöt fast enkel BH i Centrum och sen gick jag hem igen. Skulle bloggat då men blev inte av. Åkte iallafall in till stan och träffade Marcel. Vi "gick-runt-och-loda" som vanligt. Hamnade utanför skolan, där jag ska vara i övermorgon. Väggarna är vita, vita! Det kommer bli helt grått efter mindre än en månad, puckade människor som betämde det. Sen skulle Marcel äta så jag åkte till Fridhemsplan och träffade Elsa och vi satt utanför en annan skola. Det var två snygga killar som också var där och de kollade på oss hela tiden, okaj vi kollade på dem med. Blev tyvärr bara att vi sa hejdå när jag och Elsa gick. Idioten börjar skolan imorgon så hon kunde inte vara ute längre. Orkade inte ringa någon annan utan åkte bara hem och nu sitter jag här och äter kiwi med kärnorna. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0