9 AUGUSTI

Idag är det söndag vilket betyder att jag ska hem. Eller ska till Jönköping idag och åka därifrån till Stockholm imorgon. Känns skönt att jag ska hem, saknar stan och familjen (de som inte är här). Även fast det ska bli skönt att komma hem kommer jag sakna landet. Att jag åker hem från landet betyder skolstart för mig, är nämligen alltid här i stutet av sommaren. Men det är typ 2 veckor kvar så inga tårar än. Jag har inte hört hur vädret är hemma på ett tag, hoppas det är fint annars kommer jag ångra att jag åkt hem. En annan sak jag saknar är shoppingen, jag måste spendera pengar ofta vilket jag inte gjort här. Som tur är ska jag och Minna på stan imorogon när jag kommer hem. Har inte träffat henne på för lång tid så ska bli skitkul, även fast hon bara kommer babbla om Ängsholmen 24. Nu ska jag iallafall äta glass, packa det sista och sen åker jag och farmor. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0