3 AUGUSTI

Godmorgon. Jag är så trött och sur på alla. Har inte kunnat sova alls bra inatt, min jävla hjärna var full med tankar. Fick lite sömn men drömde saker som fick mig att vakna hela tiden. Igår när jag kom till Anna märkte jag att det låg något tungt och dystert över huset. Jag gick upp till stora huset och Annas pappa öppna och sa att hon var nere i gesthuset. Jag såg att det var något och när jag skulle börja gå sa han att Annas mormor dog natten innan. Hon var gammal och sjuk men ändå, innan var hon alltid så glad och snäll. Har andra saker i huvudet också, vet inte om jag ska vara ledsen eller inte .. ska bara försöka tänka på annat. Det brukar bli bättre då. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0