26 AUGUSTI

Nu sitter jag här och ska komma på något att skriva om .. Tyvärr är min fantasi inte så bra just nu så det blir väl ett vanligt tråkigt "min dag-inlägg". Hela skoldagen var som alltid. Men vi slutade kvart i 3 vilket är tidigt för min skola. kan inte komma på när vi slutat så tidigt innan, 5an, 4an .. 3an? För att vi slutade så tidigt kändes det inte rätt att åka hem på en gång. Jag, Thyra och Berfin gick till donken och åt oss feta. Eller dom åt sig feta på min mat också. Vet inte vad som är fel men jag kan inte äta en hel meny längre. Vi satt iallafall där och snackade massor om privata saker och sen åkte vi alla åt olika håll. När jag kom till fridhemsplan ringde jag Elsa och hon var också där så jag tog en sväng förbi henne. Vi hade inte träffats sen jag stod och skrek på henne i lördags så det var skönt att ses. Även fast vi inte går i samma skola snackar vi hela tiden så har varit knas med ett uppehåll, har saknat min hårdrockare! Nu försöker jag få tag på Minna som inte svarar, SVARA! Ska fortsätta ringa henne men skriver antagligen mer senare. CYA

Kommentarer
Postat av: Anonym

The Greatest Thing You'll Ever Learn Is Just To Love And Be Loved In Return.

Älskar dig no matter what min blonda ananas!

2009-08-26 @ 20:33:53
URL: http://mireis.blogg.se/
Postat av: A

u now i lov u to !

2009-08-26 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0