21 AUGUSTI

Nu är första skoldagen avklarad. Det var skönt att vi började idag med bara upprop. Om vi hade börjat på måndag med vanliga lektioner på en gång skulle det varit lite jobbigt. På måndag är första halvan av dagen inte heller vanlig, vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir antagligen bättre än lektioner. Schemat är enligt mig bättre än något annat år. Efter skolan drog vi runt på stan ett tag men efter som att det var svårt att hålla ögonen öppna åkte jag hem och sov. Vaknade för nån timma sen och det känns som att det är lov och jag vaknat och nu ska ut. Skoldagen känns som en dröm. Nu sitter jag och lyssnar på:

The Killers - Mr. Brightside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0