VANLIG DAG

På morgonen försov jag mig så jag hann inte duscha men jag kom i tid till skolan. Vet inte om jag någonsin har kommit i tid så här många dagar i rad. När jag kom till skolan fick jag riktigt ont i magen, det kändes som att dagen skulle bli supertrist men sen blev den bra. Vet inte varför blev bara väldigt glad. På lunchen började vi prata om att man pratar och skriver olika, inte direkt en nyhet. Men Berfin sa att hon stör sig på att jag skriver fett i mina inlägg och så började diskusionen. Jag har inget emot hur vi pratar men de andra sa att de stör sig på ord som "asså", "bah" och "fett" med fler. Vi pratar alltid om så roliga saker, inte. Sista lektionen var kemi och jag förstog inget, får plugga extra mycket till provet som jag har om två veckor. Efter skolan drog jag med Berfin på stan. Hon ville verkilgen inte men jag sa att vi kunde köpa glass på donken och då följde hon med. Sen var vi i lite affärer och jag hittade en jeansjacka på zara som är hur fin som helst. Men har redan en jeansjacka så ska inte köpa den. Kollade också på lite andra saker. Vill köpa en sommarklänning men det finns så många fina, har svårt att välja. Tog inte så mycket bilder idag men här kommer i alla fall två.


dagens outfit                              dagens bild blev en söt bild på Ella
väska från marocko, stickad kofta från belair                                                                       
linne från salt, jeans tights från ginatricot                                                                
väst från boomerang , skor från skopunkten                                                                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0