LÄTTLURAD

Jag och Minna hittade på att vi var tvugna att gå tidgare från badmintonen för att vi skulle träffa någon som kommit från Kina. Vi gick till östermalms ip och spanade in fotbollskillarna. Alex var där och spelade med hans lag, djurgården. Han blev fett sur när han såg oss. Men det var värt det. Två i hans lag passade bollen mella sig och han försökte ta den min lyckades inte. Vi skrattade väldigt mycket. På väg ner i tunnelbanan ringde jag Arya och vi sa att vi kanske ska ses näst helg. Sen ringde jag Elsa och hon la på. Då ringde jag igen och hon la på igen. Jag smsade då och frågade varför hon lägger på. Hon svarade radera mitt nummer. Jag blev seriöst orolig, jag kunde inte komma på något jag hade gjort. Jag hatar att sms- och internetbråka så jag ringde hem till henne för om någon annan skulle svara skulle hon vara tvungen att ta telefonen om någon gav den till henne. Elsas bror svara och sa att hon badar och att hon skulle ringa tillbaka. Jag försökte värkligen komma på något jag gjort, men kom inte på något. Då ringer slampan (Elsa) och skrattar och frågar om jag gick på det. Hon som inte skulle ljuga, det värkar gå riktigt bra för henne. Jag hatar dig Elsa, skräm mig inte så där igen! Nu är jag hos mamma som jag inte varit på nästan tre veckor. Mamma är inte hemma, det är bara min moster. Men jag måste ändå plugga lite nu för det är det hon tror jag gör. Glosboken är bra för man måste sitta vid datorn och då kan man göra annat.

Sa att jag skulle lägga in bilder, så här kommer några fina! Vet inte vilken som är dagen bild, kan i nte välja.

Dagens outfit Minna kastade ut allt jag hade i väskan på marken i humlan..
Jag råka spotta vatten överallt Minna trampar på tuben så det sprutar

Alex "spelar" fotboll Minna dreglar

Vill bara säga god natt för nu ska jag plugga så att jag får MVG och sen kolla på någon serie som jag sätt 1000 gånger.
Dröm inga mardrömmar,
Pussar

Kommentarer
Postat av: Minna

minna dreglar ... naaaaaaaaaat

2009-04-24 @ 07:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0