HAHA + GOD NATT

Har precis skickat några gamla bilder till Janice Abborren Diaz. Jag äskar att fota så jag har väldigt mycket bilder. Det är super kul att kolla på gamla bilder, jag skrattade väldigt mycket när de grovaste fjortis bilderna kom upp. Tyckte seriöst att jag var snygg med 1000 lager smink och plutande läppar, förstår inte varför. Bara måste dela med mig av några minnen, tyvärr inte så mycket ansikten för ser helt sjuk ut, men  de är roliga ändå!

J och jag

pussmun

Pappa kom precis in och sa att jag borde sova, kanske ska lyssna på honom annars kommer jag inte orka upp imorgon. Det skulle iförsig vara bra men nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig, vilket betyder kolla på film.

God natt & Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0