TORSDAG

God morgon, klockan är halv sju och jag är sjukt trött. Vaknade för en timma sen för jag skulle tvätta håret. Ska vara barnvakt i en halv timma vid sju åt min lillebror. Pappa ska spela fotboll och Jennie och x ska sova. Men det är inte så jobbigt, sätter bara på en film och så får jag 100kr för det. Ibland är det bra att ha många småsyskon.
Hela natten har jag lyssnat på unwritten. Jag är en sådan person som, om jag gillar något, kan se, lyssna eller läsa den om och om igen utan att bli trött på det. Folk säger att de aldrig skulle läsa om böcker. Varför inte? Om man läser den igen får man en ny synvinkel på den. Jag tycker  böcker blir bättre ju fler gånger man läser den. Så nu gillar jag unwritten ganska mycket och kommer antagligen att sjunga på den hela dagen. Förlåt i för väg för det.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0