STRESS

Jag och Minna har jobbat på so-arbetet och det gick ganska bra. Jag ritade bara men Minna satt och räknade ut något, jag förstog inte riktigt.  Är rädd att jag inte har pluggat tillräckligt mycket på allt annat men det löser sig säkert. Jag ska vara positiv. Är hos pappa nu och packar för jag ska till mamma. Pappa och Bobbo kommer snart och då ska de köra mig till mamma. Jag hatar att flytta var tredje vecka men vill inte heller bara bo på ett ställe. Får se hur jag gör efter sommaren. Kanske ändrar då, vet inte än. Jag har fortfarande mjukisarna jag sov i på mig. Söndag är min slappa dag. Fast också min plugg dag. Den här dagen har varit väldigt slapp. Har så mycket kvar jag måste göra innan söndagen är slut. Ibland önskar jag att ett dygn skulle ha mer än 24 timmar. Hoppas ni har hunnit med allt ni skulle göra idag.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0