SOLIG DAG

Hej hej, sitter hos Minna och vi kollar på My super sweet 16 på MTV. Hon som har festen är så ful, hela programet är riktigt dåligt. Dagen har varit mycket bättre. Vi hade bara tre lektioner och sen, för att det är internationella bokdagen, skulle vi läsa och så var det lite olika tävlingar. Jag vann inte något men det brukar jag inte göra så det gjorde inget. Sen slutade vi klockan två. Då gick jag och Minna till Saturnus, ett fik, och köpte en fet kanelbulle som vi delade på i solen i hummlan. Riktigt mysigt. Berfin och Janice smsade och det blev ett litet bråk men det är löst, alltså inget allvarligt. Sen gick jag och Minna och solade. Måste passa på innan det blir olagligt. Minna, som har varit i Egypten är nu VÄLDIGT brun. Jag är också brun, i alla fall enligt Minna och Berfin. Efter solningen gick vi till Minna och det är där vi är nu. Jag ska skicka låtar från Minna, sen ska vi på badminton. Kommer hem ganska sent, om jag hinner lägger jag in bilder från dagen och bloggar mer då.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0