PLUGG PLUGG PLUGG

Sitter och pluggar spanska kroppsdelar på http://www.glosboken.se som jag precis fick av Minna, superstort tack till henne. Jag hade såklart glömt läxan i skolan, glömsk som jag är. Jag har bestämt mig för att skärpa mig i skolan. Jag var nöjd med mina betyg i julas men känns som att jag håller på att sänkas i nästan alla ämnen. Jag orkar helt enkelt inte plugga längre. Är inne i en slapp period vilket inte är bra att vara i så här nära slutet av terminen. Har ett helt år till att höja mig men det kommer ändå inte vara kul om jag har sänkts. Kan inte säga att jag gör roliga saker när jag borde plugga heller. Kollar på film eller är inne på http://www.facebook.com. Men nu pluggar jag i alla fall. Ska få MVG på den här läxan, det har jag bestämt.

För er som inte vet vad glosboken är så är det en sida där man kan öva glosor, som man kanske förstår. Det är väldigt lätt att bli medlem och att plugga där. Jag tycker inte om att sitta och skriva samma glosa om och om igen på ett papper. Det är mycket bättre att skiva på datorn. Det enda som är dåligt är att man sitter framför datorn och väldigt lätt kan göra som jag gör nu. Ta paus och göra något annat. Men om ni inte har glosboken eller någon annan liknande sida borde ni skaffa det.

Här kommer lite fina blider från dagen


Jag och Minna värmer oss

Janice och Minna värmer sig

Jag utelåst

Slutligen, dagens blid. Douglas posar

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte om bilderna på janns och minna (det ser ut som om o de slickar elementet) douglas bild var också rolig lite flickig :) jag sa ju till dig att vi har spansk läxa och ditt svar var : jaa men den har jag hemma det är lugnt då tänkte jag oo amina har tagit hem en läxa 2 dagar tidigt men nej så var det inte :) älskar dig

2009-04-21 @ 20:27:19
Postat av: Berfin

btw det går bra med din blogg fortsätt så gumman så kanske jag blir ditt fan :)

2009-04-21 @ 20:28:35
Postat av: Anonym

...

2009-04-21 @ 20:32:13
Postat av: Anonym

HAHAH douglas är grymt sexig !

2009-04-21 @ 21:01:46
Postat av: amina

hahah jag vet bilderna är roliga ;)

men jag har boken , men inte pappret (a) :)

2009-04-21 @ 21:30:16
Postat av: ANONYM

JÄKLAR VILKA HETA BRUDAR!

2009-04-21 @ 21:37:07
Postat av: Clara

Doggelito is bringin' it! Bäst :P

2009-04-21 @ 22:01:27
URL: http://secondsoul.blogg.se/
Postat av: Berfin

anonym verkar vara väldigt seriös :)

2009-04-21 @ 23:06:35
Postat av: Anonym

Jag har herpes i munnen

2009-04-30 @ 14:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0