HEADER

Jag är väldigt stolt över mig själv! Fixade min header helt själv utan någon hjälp. Igår när Elsa förklarade för mig hur man kan ändra bakgrund sa hon att hon inte kunde förklara hur man gör en heade r för att det är för svårt att göra på telefon och nu har jag gjort den helt själv! Den är inte så fin men nu vet jag i alla fall hur man gör. Jag vet att jag skulle plugga men när jag kom på hur man gjorde var jag tvungen att göra en. Kom också på att jag är ledig på spanskan imorgon för att jag ska kolla på min lillasysters cirkusuppvisning. Så jag behöver inte plugga, jippi! Nu skicka Elsa sms och sa att min header är misslyckad, men jag är stolt i alla fall!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0