FREDAG

Fredagen var en helt vanlig fredag. Inget speciellt hände på dagen, solen sken så var ute på rasterna. På hemkunskapen gjorde vi pizza som blev ganska god. Efter skolan hämtade jag mina syskon och så åkte vi hem. Väl hemma köpte vi kinamat och jag var tvungen att städa lite innan jag skulle tillbaka till stan. Mamma blev sur för att jag inte städade så mycket hon ville att jag skulle göra. Men jag har städat mer nu på morgonen. Elsa smsa mig på vägen till stan och sa att bion började tidigare så jag fick panik, men hann ändå för att det är så mycket bioreklam. Tack för det. Jag, Elsa, Claudia, Sally och Tonie såg 17 again med Elsas älskling Zac Efron. Vi andra har inte gillat honom innan men han var så sjukt snygg i filmen så nu är jag kär i honom också. Som alla andra i världen. Sen skulle jag och Elsa åka till mig men vi åkte för långt med Skarpnäck tåget så vi hamnade i Kärrtorp. Därifrån tog vi bussen till mig, på busshålmplatsen hade vi ganska kul, Elsa förstår. Imorse väckte Elsa mig vid sju. Vi gick upp och sen har vi städat hela dagen. Eller jag har städat, Elsa har sovit nästan hela tiden. Min lillasyster har kalas idag, det är därför jag har städat. Jag och Elsa ska vara kalasledare. Sen ska vi in till stan och shoppa.

Puss

Kommentarer
Postat av: Janice "Aborren" Diaz

& sen träffade du mig i ca 3 min (a)

2009-04-25 @ 15:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0