FÖRSTA INLÄGGET

Jag har alltid tyckt att bloggar och bloggare är patetiska. Mina kompisar snackar om olika bloggare hela tiden och det finns inget mer irriterande. Men idag satt jag hela dagen hemma och hade inget att göra, skulle plugga men det gick inget vidare. Började läsa alla mina kompisars bloggar och kom på att om jag har en blogg då har jag något att göra. Har alltid gillat att skriva och det kanske skulle vara kul. Så nu har det som ingen trodde skulle hända hänt, jag har skapat en blogg och jag tor faktiskt att jag kommer gilla det! Hoppas ni gör det också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

semsta bloggen

2009-04-22 @ 18:43:05
Postat av: elsa

Som om du kan göra en bättre? Skaffa ett jävla liv istället för att klaga. Pundare.

2009-04-22 @ 21:44:22
URL: http://mirei.blogg.se/
Postat av: Andreas

sööötis!

2011-10-23 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0