ALLERGI

Ibland hatar jag våren. Solen skiner och man börjar räknar ner till sommarlovet men ändå är våren på många sätt jobbig. Jag är allergisk mot pollen, vilket är ett helvete. Har varit det sen jag var fyra men varje år blir det ändå en chock när det börjar. Ögonen kliar hela tiden och jag kan inte fokusera mig på något. Inte så bra eftersom jag måste plugga väldigt mycket nu. Det har inte regnat på länge heller och då blir det värre. Idag var inte kul, har gråtit kanske 20 gågner för det gör så ont i ögonen. Jag försöker plugga men det går inte. Nästa år ska jag ta spruta mot det. Förutom allergin har dagen varit vanlig. Jag förstog, efter lång tid, vad som är skillnaden på pc och imp på franskan. Tack Minna, Magnus och Berfin!

Dagens fina bilder kommer här.


Jag                               Dagens bild, Isolde                              Outfit

Kommentarer
Postat av: Clara

Gillar din outfit. Nice kombination + big fan av secondhand väskor ;)

2009-04-27 @ 21:51:58
URL: http://secondsoul.blogg.se/
Postat av: Berfin

Glad jag blir för att du har förstått, det är alltid bättre om man går hem och tänker på det lite btw ingen orsak ;)

2009-04-27 @ 22:19:18
Postat av: amina

tack clara, jag med !



haha ja jag vet jag är fett stolt för det ;)

2009-04-28 @ 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0